Documenting Applications

2 test IT zorgt ervoor dat uw klanten over uitstekende documentatie van uw (web-)applicatie beschikt.

Omdat bedrijven overal ter wereld de groeiende vraag van klanten naar zelfbedieningsfunctionaliteit zien, naast hun kernservice- of ondersteuningskanalen, spelen kennisbanken (wiki's en knowledge bases) een grote rol bij het helpen van organisaties om aan deze behoefte te voldoen.

Voordelen van implementatie van een kennisbank:

Intern gebruik:

    • Het hebben van een kennisbank voor werknemers komt organisaties ten goede door de effici├źntie, consistentie en interne communicatie te verhogen.
    • Kennisbanken zijn een uitstekende manier om kritieke informatie op te slaan met betrekking tot klanten, diensten, producten of zelfs algemene kantoor- of werkgelegenheidsinformatie.

Klantgericht:

    • Organisaties die een kennisbasis voor zelfhulp bieden, kunnen tijd van hun werknemers vrijmaken, wat vaak beter gebruikt kan worden om complexe en uitdagende scenario's te realiseren.
    • Kennisbanken bieden extra hulp en keuze aan klanten die op zoek zijn naar zelfbediening, waardoor de perceptie van de servicekwaliteit wordt verbeterd

Als u interesse heeft, stuur dan een mail naar info@2testit.nl of maak gebruik van het contact formulier.